Τάσος Καραμπατζός
  • Μαζί δημιουργήσαμε το μεγάλο «Καλλικρατικό» Δήμο, μαζί συνεχίζουμε
  • Δημοτική Ανανέωση-Τάσος Καραμπατζός, η ανεξάρτητη αυτοδιοικητική παράταξη ΟΛΩΝ των πολιτών
  • Δημοτική Ανανέωση-Τάσος Καραμπατζός: ΗΘΟΣ, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΑΘΕΤΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ: «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ- ΒΕΡΟΙΑ- ΝΑΟΥΣΑ- ΣΚΥΔΡΑ- ΕΔΕΣΣΑ»
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Πρόκειται για τον κάθετο οδικό άξονα στην Εγνατία Οδό που θα εξυπηρετεί τις πόλεις Βέροια, Νάουσα, Σκύδρα, Έδεσσα και τους λοιπούς οικισμούς, δίνοντας άμεση πρόσβαση στις περιοχές αυτές οι οποίες έχουν αναπτυγμένη παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία κηπευτικών και φρούτων με έντονη εξαγωγική  δραστηριότητα και όπου επίσης αναπτύσσεται ο αρχαιολογικός, χειμερινός τουρισμός κλπ. Είναι το σημαντικότερο αναπτυξιακό έργο της περιοχής μας σε Περιφερειακό επίπεδο το οποίο πρέπει με κάθε τρόπο να προχωρήσει. Για το Δήμο μας χαρακτηρίζεται ως «το έργο των έργων» διότι θα βγάλει την ευρύτερη περιοχή της Νάουσας από την απομόνωση αφού η πόλη δεν έχει άλλη σύνδεση.

ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΑ:

α) για το τμήμα Εγνατία- Πατρίδα έχουν ολοκληρωθεί οι αναγνωριστικές  μελέτες οι οποίες έδειξαν την βέλτιστη λύση μήκους 8,92 χλμ., με ταχύτητα μελέτης Ve=120Km/h, με την κατασκευή ανισόπεδου κόμβου (Α/Κ) στο ύψος του χωριού Μέση και Α/Κ στο Μακροχώρι για να εξυπηρετήσει την είσοδο στην Βέροια (εκτίμηση Π/Υ: 50.000.000€ - με ενδεικτική απόσταση μεταφοράς υλικών 15χλμ).), και βρίσκεται στο στάδιο των εγκρίσεων,

β) το τμήμα Πατρίδα- Α/Κ Νάουσας μήκους 7,7 χλμ. για το οποίο έγινε η επαναδημοπράτησή του από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρία «ΑΘΩΝΙΚΗ Α.Ε.» και έχει υπογραφεί η σύμβαση).

γ) το τμήμα Α/Κ Νάουσα- Νάουσα κατά 2 χιλιόμετρα και του παράπλευρου δικτύου, έχει μελετητική ωριμότητα (εκτίμηση Π/Υ: 9.000.000€),

δ) το τμήμα Α/Κ Νάουσα - έως Α/Κ με Εθνική Οδό Θεσ/νίκης- Έδεσσας 20 χλμ. έχει πλήρη μελετητική ωριμότητα (εκτίμηση Π/Υ: 100.000.000€).

Τα εκτιμώμενα κόστη αναφέρονται με τις δαπάνες απαλλοτριώσεων.

 

ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ Ο.Σ.Ε. – ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Οι θετικές συνέπειες της λειτουργίας Προαστιακού Σιδηρόδρομου στην περιοχή μας θα είναι πάρα πολύ σημαντικές ειδικότερα εάν αναλογισθεί κανείς και την προοπτική, η Νάουσα με το υψηλού επιπέδου φυσικό κάλλος της να αποτελέσει τόπο μόνιμης ή δεύτερης κατοικίας του μεγάλου αστικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, αφού θα συντομεύσει κατά πολύ τη σημερινή απόσταση που χωρίζει τις δύο πόλεις.

Έτσι η προοπτική βελτίωσης και εκσυγχρονισμού με διπλή γραμμή του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου Θεσ/νίκης Βέροιας- Νάουσας- Σκύδρας- Έδεσσας σε συνδυασμό με το προαναφερθέν έργο της οδικής σύνδεσης θεωρείται πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της περιοχής μας.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Τάσος Καραμπατζός